تبلیغات
بصیرت آخرالزمانی
این نرم‌افزار در حال حاضر از سوی آمازون به فروش گذاشته شده و در بخش «آی ‌تونز» پایگاه اینترنتی «اپل» قابل دانلود است.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، یکی از تلاش های بی نتیجه دشمنان اسلام که طی 14 قرن اخیر همواره با شکست مواجه شده، اقدام برای تحریف قرآن بوده است که این موضوع طی سالهای اخیر و با گسترش تکنولوژی های مختلف، رشد کرده است.

به تازگی نیز برخی رسانه های غربی گزارش داده اند که نسخه ‌ای از یک نرم ‌افزار تحریف شده قرآنی شامل متن عربی و ترجمه انگلیسی قرآن كریم در بازار محصولات دیجیتال منتشر شده است. نکته قابل تامل درباره این نرم افزار که پایگاه اطلاع رسانی hopeitw به آن اشاره کرده این است که این نرم‌افزار در حال حاضر از سوی آمازون به فروش گذاشته شده و در بخش «آی ‌تونز» پایگاه اینترنتی «اپل» قابل دانلود است.


بر اساس اطلاعات منتشر شده متن عربی نسخه قرآن این نرم‌ افزار كه قابل نصب بر روی گوشی‌های اپل و گوشی‌ های دارای سیستم‌ عامل اندروید است، دارای اشتباهات فاحش است و تعدادی از مسلمانان با راه اندازی کمپین های اطلاع رسانی، از همدینان خود خواسته اند ضمن اطلاع رسانی و اعتراض به آمازون و اپل، از دانلود کردن این نرم افزار خودداری کنند.




ارسال به دوستان
بخش دوم وپایانی/
بررسی فطرت با تکیه بر تفسیر المیزان

خبرگزاری فارس: انسان موجودی است که دارای ساحت های گوناگون وجودی است؛ و در هر مرحله از مراحل رشد و شکوفایی اش، در مرتبه ای از مراتب انسانی واقع می شود و متناسب با آن مرتبه ، لوازم آن مرتبه را دارا می گردد.

خبرگزاری فارس: بررسی فطرت با تکیه بر تفسیر المیزان

انواع امور فطری

با توجه به اینکه نفس انسان دارای قوای ادراکی و غیر ادراکی است از این رو، می توان امور فطری را به دو گونه تقسیم نمود :

1. شناخت ها؛

2. تمایلات و خواست ها.

شناخت فطری

در بارة شناخت فطری، نظرات متفاوتی ارائه شده است .

الف. نظر افلاطون

افلاطون معتقد است که روح انسان پیش از تولد و پیش از تعلق به بدن در عالم دیگر وجود دارد که وی آن را « عالم مُثُل»2 نامیده است لکن پس ازتعلق روح به بدن و ورود به عالم طبیعت و ماده3 آنچه را پیش از این یاد گرفته بود از یاد می برد، اما از طریق دیالیک تیک ( گفتگو) آنچه را از یا برده دو باره به یاد می آورد(رک. فروغی، ج1،ص 23؛ مطهری، مجموعه آثار، ص 475 و نیز پورجوادی، ص 126). براین اساس، از نظر افلاطون، علم یادآوری( تذکار) است و نه یادگیری .






صفحات سایت: [ 1 ] [ 2 ]








نظام تمدن نوین اسلامی